top of page

7 קבוצות הפיסבוק שיעשו לך את השנה מוגשמת


בכל שנה , ובכל ראש השנה , אנחנו עושים חשבון נפש ומבקשים שנה טובה יותר , שנה מאושרת יותר , שנת שפע . מתוך כך אני מבינה שכן חשוב לנו איך יראו חיינו , זה משנה לנו מה נקבל , אם זאת מעט מאוד עושים משהו למען התקייימות האיחולים שלנו .

החיים סוחפים אותנו להתרכז בתנועה הקבועה והמהירה , לשים פוקוס על דברים שלא בטוח שאנחנו מעונינים שיהיו בפוקוס שלנו, ואז לקבל גם תוצאות שלא מתאימות לאיחולים שבתחילת השנה. אם חשוב לך להנות במשך השנה ? אם חשוב לך להרגיש מאושרת? בטח תשמחי לדעת שהכל זה ענין של תרגול. תרגול פוקוס . ושזה בסדר גמור שאת נסחפת עם הרוב ליום יום הרגיל והמשעמם . אז חוץ משיטת התכשיטים עם חשיבה חיובית שלי הנה עוד דרך לפקס ולתרגל חשיבה חיובית .

קבלי ממני סקירה של 7 קבוצות הפיסבוק שכדאי להצטרף אליהן בשנה הנוכחית , כדי להעזר בהם לתרגל , ולחיות ביותר שמחה . קבוצה מספר 1 - מתבוננים בתבונה של טל בן דוד להצטרפות טל בן דוד מורה ומטפלת בתטא הילינג , מאפשרת לאנשים בקבוצה לתרגל מידי יום שישי הודיה . מעבירה מסרים ומוצאת משמעויות שונות לעולם שאנחנו מכירים . קבוצה 2 - קהילת מאושרות ללא תלות של יעל דורון יבין להצטרפות יעל דורון יבין היא מאמנת לנשים שמאמינה שבאנו להנות , בקבוצה שלה אפשר לתרגל הודיה , ויצירת במיצאות בשרשורים קבועים . כמו כן להנות מסרטונים וטיפים . קבוצה 3 - גדולה - שבט נשי של רעות רסלר להצטרפות רעות רסלר היא מקימת תנועת גדולה - תנועה להעצמת נשים . בקבוצה שלה ניתן להתיעץ , לחלוק , זו הזדמנות להתפתח ולחיות בעוצמה . קבוצה 4 - לפעול מתוך אהבה של ענבל גיבור להצטרפות

ענבל גיבור היא גרפיקאית מוכשרת אשר מעצבת מוצרים שכל מטרתם היא להכניס שמחה וחיוביות . בקבוצה שלה היא מעלה מטרות חודשיות ועוזרת ליישם את מה שהיא מאמינה בו.

אפרת דודיאן מלווה אנשים בבחירת הטוב בקבוצה שלה אפשר לראות פוסטים מעוררי השראה .

מאחלת לכם שנה מלאה טוב , אוהבת דנדי

38 צפיות
bottom of page