top of page

לא נולדתי כחולה

בשעיר הכוונה, כן ?

כי כבר שאלה אותי ילדה מתוקה בכיתה א' אם נולדתי עם השיער הזה. אבל בשנת 2002 בחרתי לעשות מה שמעט מאוד ישראלים עשו אז, הלכתי למכינה קדם צבאית למנהיגות חברתית וציונית. במהלך אותה שנה למדתי הרבה על הזהות שלי היהודית, על הארץ אבל כנראה שלא למדתי באמת מהו איזון. הייתי צועדת בהפגנות לפני כולם, מחזיקה דגל בגאווה וצועקת.

כוחנית קצת.


רוצה שיראו אותי וישמעו את דעתי שכל כולה הייתה אהבת הארץ. גם בצבא דאגתי שישמעו אותי, לחמתי על כל עקרון שלי למען החיילים שהיו נתונים לטיפולי אבל הכל במאבקים, בכוח. כשחליתי (מוזמנת לקרא כאן) אחרי הצבא לא נותר בי כוח למאבקים, גם לא רצון. להיות מותג ישראלי עבורי זה קודם כל נאמנות לאמונות שלי,

אלו שהיו כאן גם קודם כשהייתי חולמת יותר והרבה פחות עסוקה. אבל לא רק,

# יצור במקומי הוא בקרת איכות הרבה יותר קרובה ובטוחה. מאחר ורוב המפעלים לא מעוניינים להשחיר את שם על חשבון יצור לוקה או שקרים במרכיבים.

# זכיתי לשמח וזו לא קלישאה. כשאני מייצרת במפעילים מקומיים ועובדת עם ספקים ישראלים אני משמחת לא רק אותך, הלקוחה היקרה, אלא גם את מי שעובד אצלם.

את המוכרת השכירה בחנות האריזות,

ואת מנהל מפעל הציפויים אפילו שאני זה כסף קטן עבורו.




# התעשיה הישראלית מפרנסת בכבוד את העובדים בה. אני יכולה להיות בטוחה שבמפעל ממנו אני רוכשת לא יושבים ילדים עובדים בשביל פרוטות, ובטח שלא בתנאי עבדות .


# מוצרים ישראלים איכותיים לרוב מהתוצרת בחוץ ולכן הם אינם יקרים יותר, הם עולים בהתאם לזמן השימוש ואורך החיים האיכותי שלהם.


# איכות הסביבה , אני משתדלת כי אני מאמינה שאם כל אחד ינסה קצת יהיה שינוי, לכן אני משתדלת מאוד שלא להפריז באריזות או בשימוש בחומרים מיותרים שאינם מתכלים.

בתוך הסטודיו מתגלגלים להם לשימוש חוזר המון חומרים .

בין השאר יש חיסכון אדיר בהוצאות שינוע מיותרות שיוצרות לכלוך נוסף וזיהום אוויר .


גאה.


ואצלי רק השבוע בחרתי בסופר שמן זית ישראלי ,

למה?

כי הוא עלה דומה,

באיכות דומה ועם תרומה גדולה ביותר לכלכלה.

אז הנה לך עוד דרך לעמוד בערכים שלך.

רכשי מותגים כחול לבן. אם בא לך את יכולה לבחור במסר שלך במותג שלי >> כאן


23 צפיות
bottom of page